Sparta wint eenvoudig van Spannum

Coach Michel van Drie, welke Van der Lei verving die wegens familieomstandigheden afwezig was, was tevreden over het spel dat de ploeg in het tweede deel van de eerste helft had laten zien. Sparta speelde een duidelijk spel en moest dit ook vasthouden om de wedstrijd te winnen.

Na rust was het wederom Sparta dat als eerste de korf wist te vinden. Spannum was deze wedstrijd niet bij machte om de ploeg uit Zevenhuizen af te stoppen. Sparta wist de korf gemakkelijk te vinden en won de wedstrijd uiteindelijk met 24-10.

Komende week een drukke week voor de Rood-Zwarten, want woensdag staat om 20:00 uur thuis de bekerwedstrijd tegen SDO op het programma. Waarna op zaterdag om 15:30 uur Leeuwarden de tegenstander is in Zevenhuizen.